ΟΣΕ Κρίση οικονομική κρίση γραφεια ντετεκτιβ απιστια διαζυγιο μοιχεια Wall Street Journal: "Όταν τα πράγματα ζορίζουν, οι Έλληνες το ρίχνουν στο σο > test


퇴옹학을 열어가는 연구기관

성철사상연구원

ΟΣΕ Κρίση οικονομική κρίση γραφεια ντετεκτιβ απιστια διαζυγιο μοιχεια Wall Street Journal: "Όταν τα πράγματα ζορίζουν, οι Έλληνες το ρίχνουν στο σο > test

ΟΣΕ Κρίση οικονομική κρίση γραφεια ντετεκτιβ απιστια διαζυγιο μοιχεια Wall Street Journal: "Όταν τα πράγματα ζορίζουν, οι Έλληνες το ρίχνουν στο σο > test

test

ΟΣΕ Κρίση οικονομική κρίση γραφεια ντετεκτιβ απιστια διαζυγιο μοιχεια …


페이지 정보

작성자 Concetta 작성일24-09-29 02:45 조회21회 댓글0건

본문

γραφεια ντετεκτιβ απιστια διαζυγιο μοιχεια "When the Going Gets Tough, Greeks Get Souvlaki" - Αφιέρωμα της αμερικανικής εφημερίδας στην αγαπημένη διατροφική συνήθεια των Ελλήνων που, όπως υποστηρίζει, "νίκησε" ακόμα και πολυεθνικούς κολοσσούς όπως η Louis Vuitton!..."
8EFC963CDF4E5952FE3C27E272F7F7F9.jpg
Wall Street Journal: "Όταν τα πράγματα ζορίζουν, παρακολουθηση κινητου οι Έλληνες το ρίχνουν στο σουβλάκι" γραφεια ντετεκτιβ απιστια διαζυγιο μοιχεια

"When the Going Gets Tough, Greeks Get Souvlaki" - Αφιέρωμα της αμερικανικής Εφημερίδας στην αγαπημένη διατροφική συνήθεια των Ελλήνων που, όπως υποστηρίζει, "νίκησε" ακόμα και πολυεθνικούς κολοσσούς όπως η Louis Vuitton!

Όταν μια Εφημερίδα του βεληνεκούς της αμερικανικής Wall Street Journal καταλήγει στο συμπέρασμα πως μια ... διατροφική συνήθεια ενός λαού καταφέρνει να "νικήσει" ακόμα και πολυεθνικούς κολοσσούς, τότε τα πράγματα είναι σοβαρά. Και για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία περί τούτου, η WSJ ξεκαθαρίζει τα πάντα ήδη από τον τίτλο του σχετικού της ρεπορτάζ:"When the Going Gets Tough, Greeks Get Souvlaki", ή αλλιώς "όταν τα πράγματα ζορίζουν, οι Έλληνες το ρίχνουν στο σουβλάκι"...



Η αμερικανική Εφημερίδα συνδυάζει το παραδοσιακό έδεσμα της χώρας μας με την καλπάζουσα οικονομική κρίση και αφού καταγράφει το προφανές – ότι δηλαδή οι Ελληνες τρελαινόμαστε για το σουβλάκι – επιχειρεί να αναλύσει τους λόγους που το "greek fast food" όχι μόνο επιβιώνει της κρίσης αλλά προσφέρει και μια οικονομική διέξοδο για όσους αποφασίζουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με αυτό!



Το δημοσίευμα της Εφημερίδας κάνει λόγο για το «Φαγητό της δυσφορίας» (Σ.Σ: Discomfort Food) και στο ρεπορτάζ από την Αθήνα του Στέλιου Μπούρα φέρνει ως παράδειγμα την ιστορία ενός νέου άνεργου διαφημιστή ο οποίος αποφάσισε να ανοίξει ένα σουβλατζίδικο αν και δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με τον χώρο και εν τέλει λόγω καλής διαφήμισης σύντομα άρχισε να βγάζει κέρδος.



Το δημοσίευμα επιχειρεί ακόμα και μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του σουβλακιού, λέγοντας πως για τους Έλληνες είναι ό,τι και το hot dog για τους Νεοϋορκέζους, πως πρόκειται για ένα φαγητό που έχει μόνιμη παρουσία στην κουζίνα της χώρας από τα χρόνια του Ομήρου και την Ιλιάδα και την Οδύσσεια και καταλήγει στο συμπέρασμα πως τα τελευταία χρόνια υπάρχει στη χώρα μας μια "αναγέννηση" για το σουβλάκι κυρίως λόγω της οικονομικής κρίσης: "Εκατοντάδες σουβλατζίδικα άνοιξαν τα τελευταία χρόνια- αν και διεθνείς αλυσίδες όπως τα McDonalds κλείνουν καταστήματα. Το σουβλάκι είναι πολύ φθηνό, μοιχεια κοστίζοντας γενικά 2 ευρώ ή λιγότερο. Αλλοι πάλι λένε ότι το σουβλάκι σερβιρισμένο με Ντομάτες, τηγανητές πατάτες κρεμμύδια και τζατζίκι είναι το ιδανικό γρήγορο φαγητό. Η δημοφιλία που έχει το σουβλάκι οφείλεται στην Ελληνική ψυχοσύνθεση. Η μόδα έχει γίνει φαινόμενο που αφορά την κουλτούρα, ντετεκτιβ πειραιασ εμπνέει την παραδοσιακή μουσική, παρακολουθηση κινητου τα εμπορεύματα από μπλουζάκια μέχρι παιχνίδια. Υπάρχει ακόμη και ένα επιτραπέζιο για παιδιά το Souvlaki Wars. Το σουβλάκι έχει και μια σελίδα στο facebook με περισσότερα από 15.000 likes, διαζυγιο αλλά και μια ιστοσελίδα η οποία συνδέει τους πεινασμένους με τα σουβλατζίδικα, το Thelosouvlaki.gr", σημειώνεται χαρακτηριστικά στο ρεπορτάζ...



Και καταλήγει λέγοντας πως "αυτό που είναι ξεκάθαρο, είναι ότι γέροι και νέοι, παρακολουθηση κινητου πλούσιοι και φτωχοί Ελληνες τρελαίνονται για σουβλάκι αυτές τις ημέρες και παρά την οικονομική κρίση, ντετεκτιβ πειραιασ συνεχίζουν να τρώνε έξω με τους φίλους τους. Σαν αποτέλεσμα, ιδιωτικοι ντετεκτιβ αθηνα αρκετοί Ελληνες προσπαθούν να επενδύσουν στην ανάγκη των Ελλήνων να κοινωνικοποιούνται μέσω του φαγητού ακόμη και εάν δεν έχουν πολλά χρήματα".



Ωστόσο η αμερικανική Εφημερίδα τονίζει πως δεν είναι όλοι χαρούμενοι με αυτή την κατάσταση και ως παράδειγμα φέρνει το παράδειγμα της Κηφισιάς, εκεί που μέχρι πέρυσι λειτουργούσε το κατάστημα του κολοσσού της πολυτέλειας, της Louis Vuitton: "Πέρυσι, ντετεκτιβ θεσσαλονικη τιμεσ όταν η Louis Vuitton ανακοίνωσε πως κλείνει το κατάστημα της στην Κηφισιά, παρακολουθηση πολλοί καταστηματάρχες αλλά και τα τοπικά ΜΜΕ θεώρησαν υπεύθυνη την αύξηση των σουβλατζίδικων, ντετεκτιβ θεσσαλονικη τιμεσ αν και η εταιρεία το αρνήθηκε"...







γραφεια ντετεκτιβ απιστια διαζυγιο μοιχεια γραφεια ντετεκτιβ απιστια διαζυγιο μοιχεια Oλα όσα γνAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone

Στις 8 το βράδυ η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κίνας

Σε λίγες ώρες στις 8 το βράδυ για την Ελλάδα- η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κ
  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.